11 Mayıs 2013 Cumartesi

"Farkındalık"


Dikkat çekmeye çalışan insanları itinayla seçip bulduğum bir takım insan topluluğu var:
Kim bu insanlar?


" Olabildiğince entel burnu büyük sinema severler"

" x hayranı - ölümüne aşıklar"
" Kendi dışında herkesi vatan haini gören,vatanseverler"
" Edebi tarafı kuvvetli çirkinim bari kitap kurdu olayım diyenler "
"Ulu orta ağlayarak kendini ifade etmeye çalışanlar"
"Kendini bir birey olarak görmeyip ,başkasının onun adına karar vermesine izin verenler"

Ben bunu hep eskiden yaşıma,yaşıtlarımı normal olarak görmüş olmama bağlardım. Ama 20'li yaşların başı gerçekten çok enteresan bir zaman. Hatta 25 öncesi diye esnek davranmam da mümkün. 24 yaşındayım ve sınırda olduğum için mi bilmiyorum 30'u geçince de 25-30 arası için komikti,enteresandı diye söyleyeceğim herhalde. Hiç bir şeyi ciddiye almamaya ne kadar da bayılıyorum.



Ama Sonra büyüdük bir ara. Hani yaşla ilgili olduğunu düşünüyordum ya, işte bu arada öyle olmadığını da öğrendim. Belki de yalnızca etrafta insanlar yokmuş  gibi davranarak ilgi çekmeye çalışan insan dilimindekiler  yer alıyor çevremde. Bilemedim şimdi.



En komiği de ne biliyor musun "edebi tarafı kuvvetli çirkinim bari kitap kurdu olayım diyenler". Çok tatlı onlar! Öncelikle kendilerini farketmenin en kolay yolu: Facebook'taki beğenileri . Aklınıza gelebilecek yazarların büyük kısmı facebook'ta beğenilmiştir.


Öncelikle ben okumayı sevmiyorum diyen insana okuyormuş gibi yapandan daha çok saygı duyarım, o da ayrı bir konu. Bir de aklınıza gelebilecek en saçma sapan şeyleri okuyan insanın "ben çok okurum dostoyevski'yi yalayıp yuttum,ince düşünüyorum artık algım açık okumayan herkesi küçük görüyorum" havası  yaratan insanlarıda öldürme isteği duyma sebebimdir.



Birde vatanseverleri hepimiz biliyoruz, Facebook paylaşımlarıyla ülkeyi kurtardıklarını zannediyorlar her gün! Diyeceksiniz ki tepki. Ama dozu ayarlanmadığı sürece dikkate alınmakla alınmamak arasındaki o ince çizgide kalmaktan başka bir işe yaramıyor. Ayrıca fazlasıyla itici. Canlarım benim. Sokağa çık desen kıçını kaldıramaz ama olsun, facebook'tan paylaşıyor özlü sözlerini yazıyor ya o ona yetiyor.


Galiba umursamamaya çalışmak, kafaya takmamak en güzeli  ama umursamadığınızı sandığınız bir zamanda işte karşınıza hep bir şey çıkıyor. Aklıma taktığım sürece de bu böyle benim için bir kısır döngüden ibaret kalıcak. Ah ne yazık!

0 yorum:

Yorum Gönder

© 2011 Mrs.Juliet, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena