8 Mayıs 2013 Çarşamba

Ne çektik be!


Ne konuştuğuyla ne yaptığı birbirini tutmaz ya, nedir bu ikiyüzlülük modası nedir bu bencil ve çıkarcı olma pazarı siz neden böylesiniz? Dünya da bir tek siz mi varsınız ki ? Burnu havada insanların kibirliliği ne çok. İyi olmak hak mı günah mı? Kolay olan; pişmanlık duyurucu çamura batmak mı? N'olurdu yani birde insanlık moda olsa! İki farklı karakter bir araya geldiği noktada neden bir uyum olmaz ki? Neden insanlar çatışmak zorunda, ve ortak bir noktaya gelemez? Nedir alıp verilemeyen paylaşılamayan? 
Bence kesinlikle psikolojisi bozuk insanların bu şekilde davrandığını düşünüyorum. Ya yaşamsal zorunlukların mecbur bıraktığı hal ve hareket yada boşvermişlik. İstediğinizi söyleyin. Günlük yaşamındaki olumsuz deneyimlerini ya da bu deneyimlerin doğurduğu sonuçlar yüzünden  hissettiklerini bu şekilde yansıtmak zorundalar mı ? Karşımızdakinin sorununa odaklı ne kadar yaklaşırsak yaklaşalım kabahatli neden hep sonunda siz çıkıyorsunuz hiç düşünmediniz mi? Çünkü bu sorunu ele almak ve çözmek konusunda beceri eksikliğimizden kaynaklandığını söylemek en doğrusu. Keşke bütün sorunları yara almadan ve kimseyi kızdırmadan, üzmeden çözebilmek kolay olsaydı. Ama hiç bir zaman bunu karşılayabilecek güçlükte olamayız, ya da karşımızdakiler; sonuçta olumsuz bir deneyim yaşamış diyebilir miyiz?, tabiki hayır. Üzerine gideceğimizi hepimiz biliyoruz. 
Ben bugün sınandığımı düşünüyorum özellikle. Bu durumda bununla savaşır durumdayken 4 farklı kelimenin beni sınadığını da gördüm. "Dinleme, sabret, Konuşma, Anla". İnsanların kişilik özelliklerinin değişmeyeceğini biliyorum fakat imkanı varsa da güç olduğunu da düşünüyorum. Ama, hangi yaşta olurlarsa olsunlar, sorunlarını çözebilmek için yeni deneyimler kazanabilirler. Kabul etmeyi, saygı duymayı, özür dilemeyi adet haline getirmediği sürece hak yerindeyken söyleyebilmeyi öğrenebilirler. 

0 yorum:

Yorum Gönder

© 2011 Mrs.Juliet, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena