21 Mayıs 2013 Salı

Blog'ta nefret edilenler (:

Turuncu arka planın üzerine yemyeşil fontla yazılar yazmak; 

Şu şekilde ki bloglara girdim mi daha ne ne yazmış okumadan, bloğun sağ üst köşesindeki çarpı bu tonuna tıklamakla ilgileniyorum. Gerçekten, niye böyle bir renk kıroluğu yapar ki bir insan allah aşkına? Hayır berbat görünüyor bariz belli okuyacak bir hedef kitlende olmayacak istatistiklere bak dur canım benim. "Sen o bloğu açmışın ama olmamış o hacı "derler adama. Yani okuyamıyorum, kör olacağım allahım yarabbim. Gönlüm istiyor hakikaten  ama birilerinin gözüme mikser soktuğunu  falan hissediyorum.

Yazının altına reklam kokan hareketlerle yorum iliştirmek;
Bunlar genelde samimiyesiz şekilde "ayy çok ciciiiiğ benim bloga da beklerim. derler ;)) " en sonunda da kendi adresini yapıştırıverirler. alladıpulladıbeni.blogspot.com '' gibi :p

Bloğun arka fonunda aniden bir müziğin çalmaya başlaması;
Bloguna otomatik müzik çalar koyan insanlar, bildiğiniz gibi değil. Böyle yaygın bir kitle var çiçekli gifler eşliğinde süzülen su damlacıkları vs vs. Kıroluğun dibi (: Hayır illa müzikle birlikte okuyalım istiyorsanız oraya play tuşu falan koyun, isteyen dinlesin. Ne bileyim. Dınnkkk! diye açılıvermesin korkuyorum :s

Google Adsense reklamı fazlalığı ;
Çıfıtçı çarşısı diye bir şey vardır ya,aynen öyle. Karman çorman, yanda markafoni,ötede trendyol,köşede giftler ağzıma girecek okuyamadığım, okuyabildiğimi sandığım her köşede bir reklam. Aniden açılan "moçiçileri" söylemiyorum bile. Yani koyacaksanız bir tane koyun missss (: Düzgün bir yere koyun, görmeyelim olan var olamayan var . Yeni açılan bloger'ları gereksiz strese sokmaya gerek yok. BLOCK!

Blog sayfalarındaki 1024x724 çözünürlüklü fotoğraf çarşısı : 
Öncelikle şunu diyeyim; en çok moda bloglarında oluyor bu durum. Kendimden biliyorum. Ama o yüklediğiniz kocaman fotoğraflar küçültülebiliyor yani. Az zahmet gösterin. Site kasıyor mu kaç sn'de açlıyorsun bir bak "alooo" Var yani blogger'ın öyle bir fonksiyonu yapabilirsin... Paintle aç fotoğrafın bir köşesini mouse imleciyle çekiştire çekiştire ayarlayabiliyorsun tamam mı?.

0 yorum:

Yorum Gönder

© 2011 Mrs.Juliet, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena