8 Haziran 2013 Cumartesi

Neler oluyor ?

Bir süre sayfama girip bir şey yazmadığımı farkettim. Neden çünkü; tatsız bir haftayı geride bıraktık mı yoksa daha büyük bir dalga mı geliyor bu yönde eşgali belirsiz bir durum olduğundan kafam doluydu. Fakat bu bulutları gelin biraz kafada dağıtalım... (:


Böyle günlerde kimdir?, nedir?, nasıl tepki verir?, ne yönde mesaj verir?, yoksa dışlar mı?, yada çenesini alabildiğince kullanır mı hep birlikte öğrenmedik mi? Bence kesinlikle öğrendik =))

Fikirlerin bağdaşmadığı bu zamanlarda bilgisayar/telefon vs. gibi şeylerin başına geçip biraz daha düşünmelisiniz sanırım, hoş neden düşünelim onu da pek anlamıyorum. Düşünen yıllar yıllar önce düşünmüş, O güzel medeni kafalarınızı yormanıza hiç gerek yok aslında. düşündüğünüz şey, sürekli onun fikirlerini benimsediğinizi iddia ettiğiniz insanın şu sözüyle tam olarak bağdaşıyor;''Özgürlük ve bağımsızlık benim karakterimdir''


 ...' Cümlenin sonuna bunu koyan kişiler genelde karşıya bir şey imâ etmeye çalışırlar yada "bu konu böyle uzar,sus artık!" gibi bir mesaj vermek midir hiç bilmem kendimde çok yaparım çünkü bir gelgit bu. Ne yazıktır ki üç nokta mağduru olan kişi günlerce onun nedenini merak edebilir. İşte yaşananlarda birer üç nokta. Belki gerçekten içi dolu bir anlam taşıyordur, belkide hava civa yada "tencere-tava " mı demeliydim bilemedim. Her şey bir öncekinden daha vahim sonuçlar yaratabilir bence. Lafını tam bitirmiş ama aynı zamanda bitirememiş gibi. Bağırmış, çağırmış ama söylediği şeyin son söz olmadığını da belli etmiş insanlarız artık (:

0 yorum:

Yorum Gönder

© 2011 Mrs.Juliet, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena